Õppepäev Sagadi looduskoolis

Neljapäeval, 25. novembril 2021 toimus 4.-9. kl õpilaste koolipäev Sagadi looduskoolis. Sõitsime Aegviidust välja kell 8.45.

Kui jõudsime Sagadi mõisa, jagati meid kahte gruppi: 4.-6. ja 7.-9. klass. Nooremad õpilased alustasid oma tundi õppeklassis, kus nad täitsid töölehte ja kuulasid giidi jutustusi mõisaga seonduvatest kummitus- ning õuduslugudest.

Vanemad õpilased veetsid enamiku päevast õues. Kõigepealt sõitsime bussiga Altja matkaraja juurde. Matkamise käigus tutvusime erinevate sammaldega, uurisime luupidega rändrahnu ning tutvusime mereäärse eluga. Retke lõpetasime Altja rannas, kust kõndisime tagasi parklasse.

Lõunapausi veetsime kõik koos RMK Oandu telkimisalal. Küll maitsesid hästi pitsarullid, kaneelisaiad, õunad ning piparmünditee!

Lõuna söödud, suundusid nooremad lühemale matkarajale ja meie Oandu looduskeskusesse vaatama filmi Lahemaa rahvuspargist. Pärast seda oli meie õppepäev lõppenud ning võtsime suuna Aegviidu poole.

Kreete Margareeta Kalme

Rubriigid: keskkond, matk, õppekäik, õppetöö. Salvesta püsiviide oma järjehoidjasse.